Idag

Hej finisar!
Idag har jag varit på stan med Linnea, tagit en kaffe och köpt jeans. Det behövdes. Har även spelat in en youtubevideo som jag ska klippa ihop nu innan jag drar iväg till gymmet. Är så jävla taggad på träningen, är stennoga med kosten och har börjat använda MyFitnessPal så har stenkoll och har massa träningsmål, speciellt tills om 60 dagar då jag fyller 20 år! :D
 
 
Någon som tränar på Friskis i stockholm och vill träna med mig? Säg till! Brukar oftast träna förmiddagar för då är det minst folk men om någon vill hänka med och utbyta tips och övningar så är jag på, även om vi inte känner varandra :D 
 
Hade på mig smink idag för första gången på gudjagvetintehurlänge! 
 
Och så hade jag Kosmos över imorse, så himla mysigt. Tog en lååååång frukost framför tvn, hde en Kosmos i knät och det kunde nog inte bli gosigare hihi
 
Nu ska jag redigera video, tjo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0