cheeks piercing

Hey. 
I'm having a hard time right now. Det är därför jag inte har bloggat. Legat i sängen nästan varje dag i en vecka nu. Känner mig inte bekväm än för att skriva om vad som hänt. 
Tog cheeks för en vecka sen iaf, tjoho! Så det kan jag skriva om. Gjorde dem på Calm i stockholm, det gjorde inte alls ont och jag är supernöjd, velat ha detta i snart 5 år. Äntligen! Det var ganska ömt och svullet och blödde lite första dagarna, nu har de börjat kladda sig men annars är det bara ömt när jag ler eller rör mycket på munnen. 
 
Här är typ en timma efter jag tog dem
 
Några dagar senare
 
Igår
 
Och idag!
 
 
Stod med blekning i botten och kom på att jag inte hade någon rosa färg så det blev blått i botten. Snodde dock lite rosa färg från Lollo igår så nästa gång jag tvättar det ska jag försöka få bort så mycket blått som möjligt och lägga i rosa igen. Vill ha det lite mer lila, som när jag precis färgade det. Behöver sätta i mer löshår också har tappat massor eftersom jag sitter och pillar på fästerna. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet att den här kommentaren är väldigt efter, men måste bara säga att DAMN vad cheeks passade bra på dig!

Svar: Komplimanger är aldrig för sena ;D tack!
Frida Allwin

2015-02-25 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0